Puslapiai

2012 m. balandžio 13 d., penktadienis

Su atvelykiu

...mielosios... Greitu laiku pasirodysiu, kaip pavyko pritaikyt man šį pusfabrikatuką. Sužavėjo jis mane savo spalvų koloritu, siuvinėjau, neturėdama vizijos, kur panaudosiu, o va vakar vakare tik cvankt galvon mintis-EURIKA, turėtų būt gražu, jei aišku nesugadinsiu tfu,tfu,tfu :) Dabar pradėsiu dar vieną iš aštriųjų siuvinėt, tik šį kart iš V.Enginger repertuaro...ir ko mane šiuo laiku badantys patraukė-nesuprantu.




3 komentarai:

  1. Kokia graži mandala, nuostabios spalvos, ten kadagys?

    AtsakytiPanaikinti
  2. O kiaušinukų spalvos superinės, pavydu net, kokie čia dažai?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ačiū Jolanta, nu kaip ir kadagį siuvinėjau :) O dažai tai patys papraščiausi iš bobutės turguje pirkti, tik mano atveju buvo dažyti balti kiaušiniai, o vat kelis rudus kiaušinius buvau įmetusi tai ne taip gražaiai nukando

    AtsakytiPanaikinti